علل و درمان ادرار کردن مکرر در شب در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادرار کردن مکرر علائم شایع نارسایی کلیه است و واقعا مزاحم بقیه عادی از بیماران.درد بیماران مبتلا به ادرار کردن مکرر در شب نیز می خواهیم بیماران به درک علل و درمان.

علل تکرر ادرار در شب در نارسایی کلیوی:

1. حجم جریان خون در کلیه در شب بیشتر از حجم جریان خون پستها در طول روز است، به طوری که بیماران اغلب در شب ادرار.

2. هنگامی که بافت کلیه آسیب می بینند، لوله خصوص کلیه، عملکرد غلظت رقت کلیه را تحت تاثیر قرار می شود، به طوری که بیماران ادرار کردن مکرر در شب رنج می برند.

درمان تکرر ادرار در شب در نارسایی کلیوی:

بیمارانی که می خواهند از ادرار کردن مکرر در شب خلاص شدن از شر به ترمیم سلول های کلیوی و حفاظت از عملکرد کلیه های آسیب دیده لازم است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی از توابع قوی خود است ..

مواد تشکیل دهنده فعال از دارو می تواند رگ های خونی در کلیه ها صرف، ترویج گردش خون و حذف لخته شدن خون را افزایش می دهد پرفیوژن خون در کلیه ها و افزایش GFR نیز به مواد مخدر فعال نیز می تواند جذب تصادف و زباله خون، مسائل پس از آن شکسته نیز می تواند به گردش خون متابولیزه می شود، پاسخ به طوری فوق العاده ایمنی در کلیه نیز ممکن است مسدود شود. با رسوب پیچیده هیپوکسیک ایسکمیک و ایمنی، آسیب کلیوی را می توان از ریشه متوقف شد. علاوه بر این، محصول حاوی عناصر است که می تواند تعمیر مجروح سلول های کلیه کمک، معکوس توابع کلیه است.

با این حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy واقعا در معکوس عملکرد کلیوی موثر است. با بهبود عملکرد کلیه، علائم نارسایی کلیه ناشی از همه می تواند کنید. و در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان تکرر ادرار در شب در نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-support@hotmail.com ما پاسخ خواهد در عرض 24 ساعت.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1944.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه، ادرار کردن مکرر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: